![]() |
|
Welcome to the YorkieTalk.com Forums Community - the community for Yorkshire Terriers. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. You will be able to chat with over 35,000 YorkieTalk members, read over 2,000,000 posted discussions, and view more than 15,000 Yorkie photos in the YorkieTalk Photo Gallery after you register. We would love to have you as a member! Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please click here to contact us. |
|
![]() |
| LinkBack | Thread Tools |
![]() | #46 |
♥ Chip ♥ Smokey ♥ Donating Member Join Date: Mar 2007 Location: Leesburg
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Gemma (Gemma Janison) Gidget Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kona Laci Lexi Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Truffles Vixxen Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bentley Bosley Brewster Buzz Charlie Chopper Da Vinci Diesel Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Leo Lil Bit "O" Harley Jack Jasper Maximilian Meaty Pogo Prince Sebastian Smokey Chip
__________________ ~*~ Chip ~*~ Smokey ~*~ My heart is wrapped around their little paws Karley Marissa born 1/20/12 weighing 8 lbs 11 oz and 21.5 inches long |
![]() | ![]() |
Welcome Guest! | |
![]() | #47 |
YT Addict | ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Gemma (Gemma Janison) Gidget Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kona Laci Lexi Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Truffles Vixxen Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bentley Bosley Brewster Buzz Charlie Chopper Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Leo Lil Bit "O" Harley Jack Jasper Maximilian Meaty Pogo Prince Sebastian Smokey Chip
__________________ ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Cutie_Emmy; 12-10-2009 at 04:01 PM. Reason: crazy html |
![]() | ![]() |
![]() | #48 |
Senior Yorkie Talker Join Date: Aug 2005 Location: Tx
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Gemma (Gemma Janison) Gidget Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kona Laci Lexi Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Truffles Vixxen Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bentley Bosley Brewster Buzz Charlie Chopper Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper Maximilian Meaty Nino Pogo Prince Sebastian Smokey Chip |
![]() | ![]() |
![]() | #49 |
YT 1000 Club Member | ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kona Laci Lexi Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Truffles Vixxen Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bentley Bosley Brewster Buzz Charlie Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper Maximilian Meaty Nino Pogo Prince Sebastian Smokey Chip __________________
__________________ Lori, Friday, Olivia, Miranda , Chanel and Casey |
![]() | ![]() |
![]() | #50 |
No Longer a Member Join Date: Mar 2007 Location: With My Beautiful Fur Babies!
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kona Laci Lexi Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Truffles Vixxen Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bentley Bosley Brewster Buzz Charlie Chip Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper Maximilian Meaty Nino Pogo Prince Sebastian Smokey Last edited by TammyJM; 12-10-2009 at 04:49 PM. |
![]() | ![]() |
![]() | #51 |
YT 2000 Club Member Join Date: Apr 2005 Location: Missouri
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Tiki Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Bosley Brewster Buzz Charlie Chip Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nino Pogo Prince Sebastian Smokey |
![]() | ![]() |
![]() | #52 |
YT 500 Club Member Join Date: Dec 2008 Location: Oklahoma
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy (Fancy Pants) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Tiki Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Bosley Brewster Buzz Charlie Chip Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nino Pogo Prince Sebastian Smokey
__________________ Shelly & Fancy♥ |
![]() | ![]() |
![]() | #53 |
Donating YT 1000 Club Member Join Date: Aug 2004 Location: Florida
| ![]() Girl Names Abby Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Dolly Ellie Fancy (Fancy Pants) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sadie Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Tiki Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Bosley Brewster Buzz Charlie Chip Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nino Pogo Prince Sebastian Smokey |
![]() | ![]() |
![]() | #54 |
Donating YT 2000 Club Member Join Date: Jun 2009 Location: Georgia
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy (Fancy Pants) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nino Pogo Prince Sebastian Smokey __________________
__________________ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() There is no psychiatrist in the world like a puppy licking your face! ~ Ben Williams Last edited by susan lynn; 12-10-2009 at 05:27 PM. |
![]() | ![]() |
![]() | #55 |
YT Addict Join Date: Feb 2009 Location: West Palm Beach, Fl
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy (Fancy Pants) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nino Pogo Prince Sebastian Smokey Triton
__________________ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | #56 |
YT Addict Join Date: Aug 2009 Location: Huntington, WV
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ella Ellie Fancy (Fancy Pants) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana
__________________ Dolly&Zach Proud parents of baby Ella ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | #57 |
Senior Yorkie Talker Join Date: Jun 2008 Location: Cumberland, MD, USA
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ella Ellie Fancy (Fancy Pants) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabel Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana __________________
__________________ Marcy (a.k.a. Isabelsmom) |
![]() | ![]() |
![]() | #58 |
Donating YT 7000 Club Member Join Date: Mar 2004 Location: Alabama, etc.
| ![]() Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ella Ellie Fancy (Fancy Pants) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabel Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Susie Q Taleigh Tiki Tessie Toto [TyAva's Out of Oz, Toto] [OK .. long story behind name! LOL] Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana __________________
__________________ Toto's Mom - http://www.dogster.com/?206581 ![]() Yorkie Rescue Colorado - http://www.yorkierescuecolorado.com/ "The difference between genius and stupidity is that genius has limits." -- Albert Einstein |
![]() | ![]() |
![]() | #59 |
Donating YT 500 Club Member Join Date: Nov 2009 Location: Toledo, Ohio
| ![]() my baby's name is Pann, he's named after roman/greek mythology but with an extra n. |
![]() | ![]() |
![]() | #60 |
YT Addict Join Date: Oct 2009 Location: M'sia
| ![]() Sugar for my girl! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() |
Bookmarks |
|
|
| |
|
|