![]() |
The boys seemed to have disappeared off of the list for a few posts!! Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy (Fancy Pants) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nino Pann Pogo Prince Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Triton |
Girl Names Apple Armani Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy (Fancy Pants) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nino Pann Pogo Prince Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Triton ___________ |
Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Diva Ellie Fancy (Fancy Pants) Foxxy Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Prissy Sassy Sheeba Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Gabbana Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chopper Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nino Pann Pogo Prince Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Triton I put my girls' names in bold...I have no boys :D |
The names that I have added are in bold... I also not only added my boys, which are Rocky and Nicky but I have added other family and Nicky's mom and sisters names to the list as well... My sisters dogs are Cole and Leia, and Nickys mom and sister are Bailey and Bella. ************************************************** ************* Girl Names [COLOR=green! important][COLOR=green! important]Apple[/COLOR][/COLOR] Baby Zoey Bayleigh Bailey Bella Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy (Fancy [COLOR=green! important][COLOR=green! important]Pants[/COLOR][/COLOR]) Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Leia Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey [COLOR=green! important][COLOR=green! important]Gabbana[/COLOR][/COLOR] Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley [COLOR=green! important][COLOR=green! important]Bosley[/COLOR][/COLOR] Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chopper Cole Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin [COLOR=green! important][COLOR=green! important]Gucci[/COLOR][/COLOR] Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack [COLOR=green! important][COLOR=green! important]Jasper[/COLOR][/COLOR] J-Key Maximilian Meaty Nicky Nino Pann Pogo Prince Rocky Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Triton |
Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Bailey Bella Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Leia Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Shumi --> Mine! Slappy --> Mine! :) Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Brad -->mine :) Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chico -->mine! :) Chopper Cole Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nicky Nino Pann Pogo Prince Rocky Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Triton Brad is my Yorkie and the other names I added were his siblings and my past dog. :) |
We jsut went through the name game with our little Lucy, but here were some of our runner-ups: Lola Luella Luca Penny Zoey Stella Lucyna Talullah ... to name a few.... I really liked all of those, but my boyfriend said they were all too girly haha. My boy Yorkie is named Hendrix.... boy names are harder, but we also liked: Porky the Yorkie hahahaha Jagger Ziggy Iggy... Clearly we have a rock n roll theme haha. GOODLUCK! |
Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Bailey Bella Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Leia Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Shumi Slappy Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Brad Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chico Chopper Cole Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nicky Nino Pann Pogo Prince Rocky Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Triton |
Penelope (Penny):aimeeyork |
Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Bailey Bella Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Leia Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sheeba Shumi Slappy Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Luna Lovegood Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Brad Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chico Chopper Cole Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nicky Nino Pann Pogo Prince Rocky Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Triton |
Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Bailey Bella Bella Joy Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Leia Lilo Livi Lola Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sasha Calli Sheeba Shumi Slappy Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Vixxen Willow Zoey Luna Lovegood Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Brad Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chico Chopper Cole Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nicky Nino Pann Pogo Prince Rocky Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Triton |
I'm not sure how to add them to the list, but I have a little girl called Twinkle and a little boy called Wicket If someone could add them for me that would be lovely....thank you muchly xxx |
Girl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Bailey Bella Bella Joy Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Leia Lilo Livi Lola Lovegood Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sasha Calli Sheeba Shumi Slappy Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Twinkle Vixxen Willow Zoey Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Brad Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chico Chopper Cole Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jasper J-Key Maximilian Meaty Nicky Nino Pann Pogo Prince Rocky Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Triton Wicket |
Quote:
|
irl Names Apple Baby Zoey Bayleigh Bailey Bella Bella Joy Cassie Cerise Chi-Chi Chloe' Coral Rose Cricket Delilah ("Lilah" or "Li") Destiny Ellie Fancy Friday Gemma (Gemma Janison) Gidget Gracie Gwen Gypsy Belle Holly Berry Isabeau ("Izzy") Isabella Jacey Jumpin Bean Jolene (Jo Jo) Kalina Karlee Kate Kona Laci Lexi Leia Lilo Livi Lola Lovegood Lucy LuLu Belle Luna Louise (Oonie) Matilda Mia Bella Moka Molly Myah Mylee Penelope Pippin Squeak (Penny) Petals Sasha Calli Sheeba Shumi Slappy Sophie Renee Stellina Sugar Susie Q Taleigh Tiki Tessie Truffles Twinkle Vixxen Willow Zoey Boy Names Apollo Auggie Doggie Baxter Beamer Bear Bentley Brad Bosley Brewster Buzz Calvin Charlie Chip Chico Chopper Cole Dante Da Vinci Diesel Emmett Gizmo Gremlin Gucci Gunnar Harley Huckleberry Hobbes Leo Lil Bit "O" Harley Louie Jack Jackson Jasper J-Key Maximilian Meaty Nicky Nino Pann Pogo Prince Rocky Sebastian Smokey Teddy aka Mr. Ted E. Bear Tommy Triton Wicket I put Jacksons name on the list. Also put Tommy's even though he is in a new home.I wanted to add his name.:) |
Quote:
|
All times are GMT -8. The time now is 11:18 PM. |